måndag 26 maj 2014

Trailrun i urvik MTB spår.

Fick till ett bra löppass i ursvik igår kväll, några MTB åkare jagade mig och jag dem om vartannat i spåret, gick grymt fort upp och ner, kors och tvärs, grym träning och bra fart träning. Löpformen börjar arta sig, runt 4.00 min tempo hela 9km spåret.

Snart är det Utö swimrun på lördag.

Körde också ett bra swimrun pass i lördags med andra Freddan. Brunnsviken var varmare nu ca 16 grad. Vi fick till en hel del 400ar med 1-2km löp emellan. Blev också jagad av en knölsvan som ser rätt stora ut när de är en meter från en... gillade nog inte att vi var nära vassen ( de kan ha sitt bo där).

Har annars varit på bra scanning av kroppen för att kolla att man har jämn styrka i hela kropppen och inga skavanker. De gör olika tester, där jag får hoppa, böja mig och göra olika övningar. Då kan de se om jag är sned eller svag i någon del. Får sedan övningar att göra för att specifikt stärka dessa. Jag kan verkligen rekommendera dem. Se Accessrehab

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar